dimarts, 14 de setembre del 2004

Jordi Roche: «Una competició no es guanya en els tres primers partits»

«Aconseguir objectius ambiciosos, com els que ens hem proposat, no és fàcil i la gent ha de saber que una competició no és guanya en els tres primers partits de la temporada». Jordi Roche, aprofitant la presentació de la nova imatge del club i la campanya de captació de socis, va reiterar el suport de la directiva a «l´equip i al cos tècnic que acabaran demostrant la qualitat que sabem que tenen».
Aquest sentiment d´orgull envers de l´equip és un dels factors que el Girona vol explotar a l´hora d´aconseguir augmentar la massa social del club. Amb l´eslògan «Ajuda´ns a pujar» i un cartell publicitari amb Geli pujant les escales de la catedral el club endegarà una campanya amb l´objectiu d´arribar als 2.000 socis. «Ara mateix hi ha molta gent que segueix el Girona a través dels mitjans de comunicació, s´interessa pels resultats de l´equip, va al camp... però necessitem que vagin un pas més enllà i es facin socis», va explicar ahir Jordi Roche, convençut que arribar als dos milers d´abonats és un objectiu assumible a curt termini. Ara mateix, en ple període de renovacions per a la nova temporada, el club té al voltant d´uns 1.600 abonats.
Augmentar la massa social és vist com una prioritat per l´actual junta directiva, perquè «els socis són l´autèntica força d´unclub». Roche està convençut que un club és «molt més potent quan depèn de la seva massa social i no d´unes persones concretes». Amb el manteniment dels preus al mateix nivell de la passada temporada, la directiva del Girona confia que la millora del joc i dels resultats esportius de l´equip doni suficients arguments als aficionats per fer-se el carnet de soci.
Roche i el director creatiu de l´empresa gironina Reactiva, Xavier Montoya, varen presentar ahir la renovació de l´escut de l´entitat i la nova imatge del club. «Amb l´escut no hem volgut fer un canvi, perquè s´ha de preservar una història de setanta-cinc anys, però hem simplificat les línies mantenint els colors de la senyera o la referència als rius de Girona», va explicar Montoya.
La nova imatge del club, en la mateixa línia de l´escut, estarà present en els nous carnets de socis, en les entrades i en una línia de productes que Reactiva ha proposat al Girona. També s´està preparant el disseny d´una nova camiseta amb motiu del setanta-cinquè aniversari del club que es presentarà a principis de gener quan es coneguin més els actes de celebració. DIARI DE GIRONA