divendres, 27 de juny del 2008

Passa-ho!

'MANIFIESTO' AMB EL MÈTODE RAMONCÍN

Iu Forn

Ja sap que els diaris, per fidelitzar els lectors (i les lectores) que ens queden i per intentar robar-ne als rivals, ens hem inventat això que anomenem promocions. La cosa és que vostè compra l'exemplar durant un cert espai de temps i té la possibilitat d'obtenir a bon preu des d'un GPS fins a una col·lecció de pel·lícules, passant per un patinet o un apartament a Torrevella, Alacant.

Doncs bé, resulta que un diari de Madrit, en col·laboració amb la reputada empresa RosaDíez SL, ha decidit superar les ofertes existents al mercat i oferir ni més ni menys que la col·lecció Intel·lectuals manifestant-se a sobre. I, escolti, la cosa ha estat un èxit. Es tractava de vendre més diaris i ho han aconseguit. Es tractava de trobar un nou tema que substituís l'11-M i "Ejpaña se rompe" i l'han trobat. O sigui que, des d'aquest punt de vista, chapeau (o japó, com diria el gran Josep Lluís Nuñez). També cal dir, però, que sí, que la cosa té molt de mèrit, però no ens enganyem, anaven sobre segur. La llengua és un tema que sempre ven molt bé a Puerto Hurraco.

Només hi ha un petit problemet: els explota el negoci una empresa poc professional. Ho va explicar ahir Ramoncín al programa d'en Basté (RAC1). Resulta que el seu nom (el de Ramoncín) apareix com a signant del famós Manifiesto i ell no ha signat cap manifiesto, ai las. Fenomen paranormal? Doncs no. Més aviat fenomen "canviï de companyia by the face". A Ramoncín va trucar-lo un senyor del diari en qüestió per explicar-li l'oferta. Ell va demanar una còpia de la cosa per poder llegir-se-la i ho van deixar en que ja els diria alguna cosa. I, patapam!!! Va passar-li com quan et truca una d'aquestes empreses que només dius bona nit i ja t'han canviat de companyia de llum, gas i telèfon. Però a ell van fer-l'hi amb la seva firma.

Ara friso per saber quants dels adherits són reals i quants ho són pel mètode Ramoncín.

AVUI