dimecres, 23 d’abril del 2008


EL PUNT

4 comentaris:

neus ha dit...

Hola Jesús! potser pixo fora de test ara... tú no treballes a una escola de Figueres! ostres és que avui a les dues m'he creuat amb "tú" i ara he anat a parar al teu blog a través de constel·lacions bloggianes! ves! potser confonc, de fet, el més segur!
neus

jesús ha dit...

neus, neus, neus ... quina neus? :p

Ja sé que queda malament però ...

Mireia ha dit...

Jesús! Potser no la coneixes pas. La meva hipòtesi és que t'ha vist a Figueres però no et coneixia, després es passejava pels blogs i ha recordat que t'havia vist. Pot ser?
Ara estem intrigats :P Aviam si ens dius què Neus :)

neus ha dit...

jajajaj vaja!! no voldria pas crear més dubtes ara! la Mireia té raó i és que no ens coneixem pas! només que les coincidències em van dur a escriure aquelles ratlles! ves! com que em va fer molta gràcia tot plegat i de fet no les tenia totes que fos la mateixa persona! entenc que sí, cosa que em fa molt de riure!!! No res Jesús, que jo vaig de tant en tant a la mateixa escola així que ja et saludaré! que bo!
apali guapos! petons!!!