dijous, 13 de març del 2008

Passa-ho!

PUIGCERCÓS PREPARA L'ASSALT FINAL

Iu Forn

Vostè té superpoders i avui els usarem per saber que està passant realment a Esquerra. Ja veurà, és molt senzill. Respiri profundament dos cops, concentri's i digui la paraula florolos. Bé, doncs a partir d'ara cada cop que vostè llegeixi una declaració textual, just a continuació llegirà entre parèntesis el que la persona que ho va dir estava pensant realment quan ho va dir. Exemple: "Pasqual, apoyaré la reforma del Estatuto que apruebe el Parlamento de Cataluña" ("Pasqual, os voy a apuñalar por la espalda a ti y al Estatut"). Sorprenent, no? Oi que vostè no hauria sospitat mai que tingués aquests poders?

Joan Puigcercós ha dit que deixa el govern "per dedicar-se al partit" ("ara que ens hem fotut una hòstia de nassos i que començarà el ball de bastons intern, plego del govern, me'n vaig al partit i preparo l'assalt definitiu a la cadira d'en Carod"). Puigcercós ha afegit que "hi ha d'haver persones que es dediquin al partit i unes altres al govern" ("en Carod es queda al govern i es menja entre els nostres votants la imatge de ser qui ha fet president Montilla i jo intento que s'interpreti el meu moviment com una picada d'ullet perquè he entès el missatge electoral que ens han enviat i que és per això que em desmarco del pacte amb el PSC i em quedo amb la bandera de la puresa ideològica"). Finalment, el ja exconseller ha volgut deixar clar que la decisió s'ha d'entendre perquè "ha arribat l'hora de reforçar el partit" ("el dia que en Carod vingui per la seu, ja no li caldrà ni buidar els calaixos perquè ja ho hauré fet jo personalment").

Per la seva banda, Josep Lluís Carod Rovira ha dit que "Esquerra s'ha d'adaptar a aquestes noves circumstàncies i ha d'assumir la seva condició de partit de govern, de partit seriós, de partit estable" ("no tinc cap força al partit, o sigui que no té sentit anar a lluitar a camp obert i en terreny enemic. Jo aquí al govern, observant el que passi, i en Puigcercós que es baralli amb els sectors crítics a veure si es maten entre tots i llavors puc aparèixer com l'home de consens").

AVUI