dimarts, 2 de gener del 2007


Un desig

Pensa un desig per al 2007. M'ho van dir tantes vegades la nit de Cap d'Any que vaig tenir temps de rumiar el meu i d'imaginar-me què li demanen a l'any molts altres personatges coneguts.
Bruce Lee: vull descansar en pau, my friends, i que us deixeu estar de tant be water i tanta tonteria. Duran Lleida: com que mai se'm compleix el que desitjo, aquest any ho faré al revés: no vull ser ministre, no vull ser ministre... Lluís Llach: no acabar d'acomiadar mai la meva gira de comiat. Directiu de Tele-5: que fiquin Isabel Pantoja a la presó. Julián Muñoz: que es compleixin els desitjos dels directius de Tele-5. Joan Clos: cap desig per al 2007. Em conformo no cagant-la. Ferran Adrià: trobar la fórmula per fer comestible el poloni 210. Llàstima que el Litvinenko ja no el podrà venir a tastar a El Bulli perquè ho tenim tot ple. Fidel Castro: tornar a protagonitzar amb Hugo Chávez l'anunci aquell dels iogurts del Coronado, els que et renoven per dintre i es noten per fora. Josep Piqué: fins ara només li agrado a la gent que no és del PP, a partir del 2007 també m'agradaria agradar-li a algú del meu partit. Joan Saura: trobar la manera de dir-li al president que em desallotgi de la conselleria d'Interior, que he okupat de bon rotllo, però contra la meva voluntat. Pasqual Maragall: afiliar-me al PSC. Ah, que ja hi estic afiliat? Doncs donar-me'n de baixa. Usuari de Rodalies Renfe: deixar de ser-ho. Luis Aragonés: dutxar-me. Woody Allen: no em demaneu més coses, que aquest any ja us vindré a fer una pel·lícula a Barcelona. En tot cas, el meu desig seria arribar abans jo que l'AVE. Josep-Lluís Carod-Rovira: més que un desig, tinc una por per al 2007, que de tant mossegar-me la llengua no m'acabi caient a trossos. Xavier Trias: despertar-me un dia i veure que tot ha sigut un malson, i que el meu rival a les urnes serà Joan Clos i no un xicot de 41 anys, amb pinta de bon jan. Elena Salgado, ministra de Sanitat: em veig una mica massa prima, m'agradaria guanyar uns quilos a base de pizzes Tarradellas i dobles Whoppers de Burger King. Iñaki de Juana Chaos: si li sobra alguna cosa a la ministra, benvinguda serà. José Luis Rodríguez Zapatero: pau al món, perquè el que és al País Basc ho tenim fotut. José Montilla: no sortir del meu despatx. De fet, per no sortir, no vull sortir ni a les notícies. Feu com si no hi fos. Mick Jagger: vull complir un dels somnis, que em va quedar pendent el 2006: cantar a El Ejido. Salvador Puig Antich: que per al 2007 els catalans us busqueu un altre mite, si us plau.

Albert Om