diumenge, 21 de gener del 2007

entrenament


l'apunt



No estic d'acord amb el procés de pau. Amb ETA no s'hi ha de parlar. Aquest en Zapatero és un mal educat que només serveix per posar traves a la unitat d'Espanya. Aquí s'haurien de convocar eleccions ara mateix, perquè això ja està acabat. Ja es veu que no anem enlloc, que no hi ha res a fer i que la legislatura s'ha exhaurit. I saben què els dic? Que Zapatero l'únic que fa és sembrar el caos i la divisió entre els que som demòcrates de tota la vida. I ja estem tips de donar-li suport en això del País Basc. Ens varen fer entusiasmar amb això del procés de pau i ja veuen com ha acabat. Què coi això d'una pau dialogada! L'atemptat de la T-4 se l'han ben buscat! I això els passa per parlar amb aquests indesitjables. No, tranquils. No m'he begut l'enteniment. M'estic entrenant per si un dia em vull fer militant del PP. Perquè estic convençut que s'entrenen. No pot ser que tantes ximpleries els surtin a la primera!

EL PUNT