dilluns, 21 de gener del 2008

O de PSC

l'apunt CARLES RIBERA

El PSC ha presentat una colònia per perfumar una mica la pròxima campanya electoral. Els temps canvien. Enrere queden les hores de mítings i assemblees carregades de fum, quan els partits polítics regalaven a la militància encenedors o capsetes de mistos amb el logotip o les sigles de la formació, uns estris proscrits des de fa un temps per la modernitat i anatematitzats per la conselleria de Salut. En aquest segle XXI no només toca canviar els discursos, adaptant-los als nous temps i a les noves necessitats, sinó que paral·lelament resulta imprescindible actualitzar l'atrezzo. És llei de vida, i qui diu vida diu màrqueting. Naturalment, posats en la disjuntiva de triar entre la boira densa del tabac políticament imprescindible d'antany i el perfum amable de pàtxuli d'avui, la majoria coincideix a escollir la segona opció. Vet ací, doncs, com l'hegemònic PSC s'ha convertit ara en el partit de les tres os. La o de PSOE. La o d'optimisme. I la tercera? La tercera és l'eau de colònia.

EL PUNT