dijous, 5 de juliol del 2007



Woody Allen




l'apunt








No sé si ho saben, però es veu que Woody Allen rodarà una pel·lícula a Barcelona. Però jo, què volen que els digui, ja n'estic una mica tip. Els cinèfils que em segueixen (que ja m'assenyalaven amb el dit per haver defensat més d'un cop que a mi això de les pel·lícules en blanc i negre i subtitulades no m'agraden) ara em poden acabar de fer la creu. Perquè fa quinze dies que m'empasso tots i cadascun dels moviments de l'actor i director i ja n'estic tip. Que si ara ha tocat el clarinet, que si ara ha anat a sopar en un restaurant de la Rambla, que si li encanten les gambes, que si va en un Audi, que si ha visitat la Sagrada Família, que si és tan simpàtic... La culpa, em diran, és dels periodistes. I tenen raó. Jo només els advertia que som al juliol, que el flux informatiu ha caigut en picat i que Woody Allen no ha ni començat a rodar. O sigui que preparin-se.