diumenge, 23 de desembre del 2007

Manual d'emergència



l'apunt

XEVI XIRGO

Benvolgut director/empresari/cap:

Vostè sap que aquests són dies de joia, pau, alegria i solidaritat. És per això que estic convençut que entendrà que tot allò que li vaig dir divendres, quan plegàvem de la feina, era una broma sense més pretensions. Quan li vaig dir que vostè no era res més que un explotador sense pietat o tot allò que ja es pot posar la seva feina on li càpiga, i sobretot quan li vaig fer aquella botifarra a la porta del seu despatx, és evident que vostè ja va entendre que es tractava d'una simple broma fruit d'aquests dies de disbauxa. Allò del sou de misèria i que si vol res ara ja em podrà trucar a Honolulu i tot el que vaig dir de la seva santa esposa, formava part, és clar, del mateix fet anecdòtic. Ja sap que jo em considero la persona més afortunada del món de treballar per a vostè, de qui he après tantes i tantes coses. Per mi, vostè és el far que m'il·lumina i tot un model a seguir. Aprofito un cop més per desitjar-li bones festes i, de passada, per fer-li saber que finalment no m'ha tocat la loteria.


EL PUNT