dissabte, 29 de desembre del 2007

El «play» i el «rec»



l'apunt

XEVI XIRGO

Els nostres avis es van adonar que s'havien fet grans el dia que els nostres pares s'esforçaven a fer-los entendre què era allò de la Braun Minipimer o quin programa de la rentadora s'havia de posar per a la roba de color. I els nostres pares es devien adonar que s'havien fet grans el dia que va arribar aquell vídeo que tenia tants botons i nosaltres els explicàvem que per gravar havien de pitjar el play i el rec. Jo, que sóc de la generació aquesta del play i del rec, aquests dies em pregunto horroritzat si no em dec haver fet gran. El tió va cagar un emepetrès i em pregunten com s'ha d'instal·lar. Me'n surto amb un simple «només cal que segueixis les instruccions» i finto la qüestió. Però ara em veig a venir les preguntes de Reis: «M'ajudes a mirar per internet si hi ha alguna pista per saltar-me pantalles del Pro Evolution Soccer 2008 de l'Xbox 360?»; «m'ajudes a baixar una pel·lícula per al nou DVD amb l'Emule?» o «per què no funciona el Need For Speed a la PSP?» Penso en la meva àvia i el Minipimer.

EL PUNT