dijous, 2 de març del 2006

Missatge institucional per a navegants

Benvolguts navegants compatriotes ... cof cof ... això no toca ... no, és conya.

Acabo de mirar el meu bloc (sí, ho faig sovint per veure com han quedat els canvis) i he provat d'entrar-hi a través del navegador internet explorer (que no recomano). Però la meva sorpresa ha estat que en entrar-hi a través de l'explorer, m'han saltat dos pop-ups de propaganda i la pàgina està una mica desconfigurada.

Primer de tot, recomano utilitzar el Mozilla Firefox. Ell mateix ja bloqueja els pop-ups. I tots els canvis que faig al bloc els faig des del Firefox. I, és cert, fins avui mai m'havia fixat com quedaven amb l'explorer perquè pensava que quedava igual. Però ara veig que no.

En segon lloc, si utilitzeu l'explorer, assegureu-vos que teniu alguna mena de bloquejador de pop-ups (la barra google, per exemple, o alguns antivirus que ja ho porten incorporat). Pel que fa a la desconfiguració de la pàgina, a la part dreta hi surt la meva foto, alguna tonteria més, en pingu, les notícies de nació digital, etcètera. Però amb l'explorer surt a baix de tot, quan ja s'han acabat els posts que hi ha. Això es deu al fet que alguna de les fotos que hi penjo és excessivament gran i desconfigura la pàgina. Però això només passa amb l'explorer !!!! perquè amb el firefox no.

Per tant, millor que utilitzeu el firefox. I si voleu donar calés a en Bill Gates i fer servir l'explorer, feu-ho, però sempre amb protecció !!!!

El webmaster d'aquest bloc, o sigui, moi.