diumenge, 21 d’octubre del 2007


Quan falta una setmana per començar les Fires de Girona, és tradicional la cursa del Carrer Nou. Aquesta edició significava el meu debut (tampoc sé quan en tornaré a fer una altra ...) després de més d'un any i mig d'innactivitat. I el resultat és prou bo. M'he passat per la pedra els que m'havien reptat. Excepte en Narcís, que podríem dir que hem arribat junts. Però no surto a les classificacions oficials ... perquè m'he deixat el xip al cotxe i no m'han comptabilitzat. Però bé, no importa. El temps oficial ha estat de 47 minuts i 28 segons, classificant-me en el lloc 414 de 1128.


Els temps de pas han estat força bons. Fins el quilòmetre 6 (avituallament al final de la pujada de Lluís Pericot) anàvem a un ritme de 4 minuts i 50 segons el quilòmetre (més o menys. Els primers els hem fet més ràpids i quan pujàvem a la Catedral no tant). Però a partir d'aquí, hem anat a ritme de 4'20 el quilòmetre. En Narcís i jo anàvem passant la gent, com si fossin cadàvers. Al final, entrada triomfal a l'arribada al Carrer Nou, omplert de fotògrafs que ens esperaven per fotografiar-nos (a nosaltres i als altres atletes també).


Només una dada: és el quart millor temps de tota la meva vida al Carrer Nou. El 2003 vaig fer 45:55, el 2002 46:39 i el 2001 4610. Per tant, no està gens malament. I tinc dades des de 1992. En 16 anys he fet la cursa 12 cops. Un altre cop no està gens malament.