dissabte, 29 de setembre del 2007


Comiat


l'apunt




Em sap greu, perquè ja m'havia acostumat a aquest espai. Però m'hauré d'acomiadar de vostès durant una temporada. La qüestió és que el cap de setmana passat vaig aprofitar per fer neteja a l'estudi que tinc a casa. No es poden ni imaginar la pila de papers i papers que havia acumulat. I vaig prendre aquella decisió que s'ha de prendre en aquests casos: agafar-ho tot i dur-ho al contenidor. Però ara m'ha vingut com un tret! He recordat que, enmig de tot plegat, també vaig llençar unes quantes cartes antigues, de les que portaven segells d'aquells amb la imatge dels reis. Si la brossa acaba a Campdorà, la fiscalia –que no és ximple i sap que allà ho cremen tot– m'imputarà per injúries a la Corona. I si decideixen reciclar les cartes per fer-ne pasta de paper, suposo que el delicte serà per tortures. Ho he comptat. Com que hi havia més d'una carta, seré reincident i em cauran deu anys. Ja sé que els serà difícil, però hauran de passar sense mi. Em sap greu.