diumenge, 2 d’abril del 2006

A TVGi

No sé quan però segurament sortiré a Televisió de Girona algun dia d'aquests ... per què? Avui hi havia la cursa Ciutat de Girona. Se sortia del pavelló de Fontajau a les 10 del matí. Jo i en David estàvem "escalfant" per allà, amb no gaire ànims. I de cop i volta veiem que un càmera i una periodista de TVGi se'ns acosten perillosament. En David ha marxat i m'ha deixat sol davant el perill. Em ve la noia i em pregunta: no esteu una mica apalancats? I li contesto sí, però és que escalfar abans d'hora és una tonteria. Ja ens escalfarem quan comenci la cursa. Després em diu: però no et pots lesionar? I li dic, jo no vinc a guanyar. La tia se'm queda mirant i em pregunta: tu fas esport normalment? (no sabia si s'enfotia de mi o que). I li responc, n'hauria de fer ...

I això ha estat el més destacat de la cursa. Perquè després, passat de forma com estic, he tardat 56 minuts en fer 10 quilòmetres, quan el meu rècord en aquesta cursa són 10 minuts menys ... però bé, ja em posaré en forma, no sé quan.