Unes quatre-centes persones van haver de quedar-se ahir diumenge sense poder agafar els primers vols de la companyia Ryanair, a causa de la boira que va envair les pistes de l´aeroport de Girona cap a les sis i les set del matí. Aquest fet va provocar un cert aldarull en el recinte aeroportuari, a causa de les protestes dels clients, ja que la companyia no va voler traslladar els passatgers en autocar als aeroports de Reus i Perpinyà, on sí van poder aterrar els avions que portaven destí a Girona.
Els vols desviats provenien de Gosselines (Bèlgica), Frankfurt-Hahn (Alemanya), així com de Roma i Pisa (Itàlia). El passatge que esperava poder embarcar -unes 400 persones, entre elles els alumnes d´un col·legi de Badalona-, portava les esmentades destinacions com a inici de les seves vacances de Setmana Santa i Pasqua.
Els passatgers van iniciar les seves protestes quan es van dirgir als mostradors de la companyia Ryanair i els empleats els van manifestar que no hi havia cap intenció per part de l´empresa de fletar autocars fins als aeroports de Reus i Perpinyà, on havien aterrat els aparells desviats. Tot i això, l´empresa va explicar que les persones que havien aterrat als esmentats aeroports -algunes de les quals eren esperades per amics i familiars-, sí que serien retornades a Girona per carretera, mitjançant autocars.
DIARI DE GIRONA
Mentre no hi hagi problemes, volar amb companyies de baix cost és perfecte. El perill és quan passa això. La companyia només t'ofereix tornar-te els diners del vol d'anada (no el de tornada) o encabir-te en un altre avió. Però no en vol saber res ni dels dies que perds d'hotel ni del cotxe que podries haver llogat al lloc de destí. A més, si t'has de quedar una nit a l'aeroport no t'ofereixen ni menjar ni un allotjament.
Per tant, si us trobeu en aquesta situació no cal que us molesteu a protestar. Ryanair, en aquest cas, només us donarà aquestes dues alternatives. Si en voleu més, us diran, haguéssiu viatjat amb una altra companyia.
Els vols desviats provenien de Gosselines (Bèlgica), Frankfurt-Hahn (Alemanya), així com de Roma i Pisa (Itàlia). El passatge que esperava poder embarcar -unes 400 persones, entre elles els alumnes d´un col·legi de Badalona-, portava les esmentades destinacions com a inici de les seves vacances de Setmana Santa i Pasqua.
Els passatgers van iniciar les seves protestes quan es van dirgir als mostradors de la companyia Ryanair i els empleats els van manifestar que no hi havia cap intenció per part de l´empresa de fletar autocars fins als aeroports de Reus i Perpinyà, on havien aterrat els aparells desviats. Tot i això, l´empresa va explicar que les persones que havien aterrat als esmentats aeroports -algunes de les quals eren esperades per amics i familiars-, sí que serien retornades a Girona per carretera, mitjançant autocars.
DIARI DE GIRONA
Mentre no hi hagi problemes, volar amb companyies de baix cost és perfecte. El perill és quan passa això. La companyia només t'ofereix tornar-te els diners del vol d'anada (no el de tornada) o encabir-te en un altre avió. Però no en vol saber res ni dels dies que perds d'hotel ni del cotxe que podries haver llogat al lloc de destí. A més, si t'has de quedar una nit a l'aeroport no t'ofereixen ni menjar ni un allotjament.
Per tant, si us trobeu en aquesta situació no cal que us molesteu a protestar. Ryanair, en aquest cas, només us donarà aquestes dues alternatives. Si en voleu més, us diran, haguéssiu viatjat amb una altra companyia.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada