diumenge, 21 d’agost del 2011

Dia 40. Ja queda menys.

Si miro el rellotge amb l’hora de Brisbane són gairebé les 9 del matí però per l’horari català encara no són ni les dues de la matinada. Però bé, com que en algun lloc hem de començar a canviar d’hores ho farem ara.
El vol fins a Singapur ha anat segons el previst. Hem arribat just després de 7 hores i mitja de trajecte, ben atipats com si a Singapur ens esperessin per fer paté. A l’anada vam haver de fer transbord de la terminal 1 a la 3, que és la de sortides, però avui ja hem aterrat a la 3. Per tant, encara hem hagut de fer menys coses a Singapur. Només esperar tres hores. El vestíbul s’anava omplint de catalans (es veuen d’una hora lluny,no sé per què ...). Se’ns han assegut uns al costat i una senyora diu en veu alta: Aquests vénen d’Austràlia! Porten un koala. I els hi responem que sí. I la senyora, una mica avergonyida, ha respost si l’enteníem. Després ha volgut fer-se la simpàtica ...
A les 11.30 PM hora deSingapur, a la 01.30 hora de Brisbane i a les 17.30 hora Catalunya hem sortit de Singapur direcció Barcelona fent una escala d’una hora i poc més a Milà. Ara són les 2 de la nit (portem més de 8 hores de vol i encara en queden 4 fins a Milà) però per nosaltres ja és el matí. Per tant, el jetlag ja ens afecta. Hem dormit força estona però les cames i l’esquena ja protesten.
M’ha sobtat també que el trajecte és una mica diferent. Venint cap a Austràlia vam passar pel Mar Negre, la zona del Caucas i l’interior de la Índia mentre que ara estem tornant pel sud de la Índia, Aràbia Saudita i entrarem a Europa pel Pròxim Orient. Deuen ser coses de les autopistes del cel.

04:37 AM
Falta una hora per arribar a Milà. Això ja s’acaba nois. Finalment, quan hem arribat al Pròxim Orient hem girat cap al nord i hem acabat entrant a Europa a través de Turquia. No sé si hi ha algun problema amb l’espai aeri d’aquests països o és l’entrada principal. Ens han acabat de donar l’enèsim àpat (ara crec que era l’esmorzar ... tot i que per nosaltres ja seria el dinar perquè fa més de 24 hores que vam marxar de ca la Pat per anar a l’aeroport ...).

08:00 AM
Fa 20 minuts que hem sortit de Milà direcció Barcelona. A Milà hi hem arribat amb molta antelació però hem estat molta estona fent el canvi de catèring, deixalles i hostesses. Malgrat això, arribarem a El Prat cap a les 08:40, 15 minuts abans del previst. Esperem trobar l’Enric ràpidament i anar ràpid cap a casa. Ja estem una mica cansats de tant avió ...

18:10 PM
Fa unes hores que hem arribat a casa. Hem endreçat maletes i el pis ja sembla una altra cosa. Fa molta calor i no ens hi acabem d'acostumar. De moment no tenim son, tot i que pel nostre cos ja és la matinada. A veure a la nit quan ens posem al llit. No sé si no dormirem pel jetlag o per la calor ...