dimarts, 10 de febrer del 2009

Caricatures

l'apunt XEVI XIRGO

A Catalunya costa molt que ens posem d'acord en moltes coses. Però n'hi ha una en què la resposta seria unànime, i és que el servei de Renfe és lamentable. Qui no ha viatjat un dia dret en un comboi saturat de gent? Qui no ha arribat tard a una cita un dia per culpa d'una avaria? Ahir, un grup de gironins que habitualment viatgen en tren es va negar a ensenyar el bitllet al revisor, tips del mal servei, i els van tenir quaranta minuts retinguts a l'estació de Sant Celoni. Renfe presta un servei i vol cobrar-lo, assegura. I per això va tenir retinguts els passatgers a l'estació a l'espera que arribessin els Mossos d'Esquadra. Fantàstic. Si no fos que mitja hora més tard els passatgers que viatjaven en un altre tren de la mateixa línia també van estar mitja hora aturats. Es van negar a ensenyar els bitllets? No. Hi havia una avaria no sé on i el servei de trens es va interrompre durant una hora. Però els passatgers no van pas anar a buscar els Mossos. Una caricatura de fins a on tenen raó aquests passatgers tips del mal servei. Tenen tot el meu suport. Ànims.

EL PUNT