dimecres, 25 de maig del 2005

Un dia normal a l'aeroport

Entro a l'aeroport a les 12.30 del migdia. Fa un sol que estavella les pedres. Vaig a la màquina de café i em prenc el meu primer tallat. Surto a la pista. Hi ha en Mascort i en Muñoz i em diuen que s'ha cancelat un avió de militars que havíem de descarregar (petates molt pesats). Per tant, només baixarà un avió fins les 17.30, que és l'hora que se m'acaba el torn. Estem una horeta xerrant. Ells marxen i jo em poso a dinar mirant els Simpsons. Faig el segon cafè i em poso a estudiar francès. A un quart de quatre comença a facturar l'avió. A les 16.20 arriba l'avió i el fem. A les 17.10 ja torno a estar assegut mirant la tele fins les 17.30, que marxo. Quin dia més estressant ...

2 comentaris:

Anònim ha dit...

pues si!!j ono se d'on ve el mal d'eskena!! q sta molt alta la tele??? (x lo d vorer els simpson, dic!!)

Anònim ha dit...

es que x veure la tele has d'estar en una postura forçada ... i el sofà és poc còmode