dimecres, 4 de maig del 2005

Ja la teniu aquí !!!!! La nova adquisició !!!!! :-p


Avui ja he estrenat la nova bicicleta. Hi he estat pensant i fa com uns sis o set anys que no pujava a cap bici ... i encara me'n recordava. Això deu ser com el volar, que un cop n'has après no ho oblides mai. Per estrenar-la, he anat a fer la mítica volta al "circuit" (de circuit no en té res però quan erem petits semblava que anàvem qui sap on els tres germanets) d'uns set quilòmetres. La distància era força escueta però ha servit per constatar dues coses:

  • per què són tant incòmodes els sillins de les bicis? Al cap de cinc minuts ja tenia el cul adolorit ...
  • el meu estat de forma és força depriment. Fins i tot el meu germà em guanya a les curses. Això m'ha fet veure que a partir d'ara faré un estricte entrenament diari ...

Demà faré un altre mític recorregut: el col du "Bunyol". Altrament dit pujar a Brunyola per la carretera que ve de Santa Coloma (jo hi pujaré per Serrallonga, perquè és més curt) i baixaré per Sant Dalmai (tot i que trencaré abans d'arribar a l'Onyar i baixaré fins a casa a través de ca la regidora i els rovira). Ja us diré com ha anat. Normalment em portaré la càmera, qui sap si un dia fotografïi alguna cosa interessant (alguna prenent el sol ...).

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Molt guapa ! amb tant d'amortidor semblarà que flotis... i no te'n fotis del "Circuït" !

David

Anònim ha dit...

Molt xula.
Un parell de comentaris:
1.- el mal de cul dura uns quants dies, ja veuràs demà...
2.- veig que han abaixat la barra collonera, segurament algú els deu haver denunciat a causa d'algun accident...

eva

Anònim ha dit...

ais quina ilusió

el meu germanet i la cuñaaaaaaaaa postegen i tot ... :-p