dijous, 12 de maig del 2005




Com que no tinc vergonya de mi (sé que soc un tio super bo i que tothom ho sap) us penjo aquest magnífic retrat. De dreta a esquerra: jo, en marc, en xevi, en david i l'àngel. Els dos últims, germans meus per la gràcia de Déu. Tot això ha estat obra d'en Carles. David, et recordo que aquest paio treballa a dos metres de tu, a la taula del costat. A vere si controlem més els treballadors ...
Per cert, recordo el moment de la foto. Suposo que duria ser una de les macrofarres a La Suitte i evidentment anava una mica tocadillo. Per això els ulls tant estranys ... I Carles, me l'apunto. Et recordo que el photoshop que tinc a casa me'l vas passar tu ... i que tinc moooooooooooltes fotos teves, però moooooooooooltes, i en recordo una en especial ... una pixarada fora de test teva :-p ji ji ji

2 comentaris:

Anònim ha dit...

com que sóc savi... callo.

jesús ha dit...

quien calla otorga