dimarts, 18 de gener del 2005

El nou Airbus 380







Airbus ha presentat avui l'A380, l'avió comercial més gran i més car del món. Pot transportar 555 passatgers en la seva versió estàndard i fins a 850 en la seva versió de màxima densitat. Es tracta de l'avió de passatgers més gran del món i també el més car, ja que el preu de catàleg del model arriba als 214 milions d'euros.

A veure, tot això està molt bé. Els passatgers aniran molt còmodes, es tardarà menys temps en anar d'un lloc a l'altre, etcètera, etcètera i etcètera. Però jo em pregunto: com seran les bodegues d'aquest model? algun ingenier s'ha parat a pensar com ho faran els treballadors (entre ells m'incloc jo) per carregar de maletes? els passatgers aniran més còmodes, però i els treballadors? Algú s'ho ha pensat.

Ja us anuncio la resposta. No. Sort que aquesta bèstia d'avió no aterrarà a Girona. Com a molt hi aterra el seu germà petit, l'A320. I d'aquí poc només hi aterrarà la competència, els Boeing 737 de Ryanair. Excepte els caps de setmana, que segons diuen els diaris faran vaga. Temps al temps.

1 comentari:

Anònim ha dit...

anonymous,anonymous....que sona a mickey mouse, mickey mouse.........en fi, q ahir vaig anar a vorer l'aviator, q bo q esta el cabró quin cul te, i en tot aixo q estava pensant....... i tb vaig pensar en tu, tanta avioneta....... els que no apareixien son estos......cm es diuen???.......mmmmmmmmm, si, estos......... ELS IMBECILS QUE ES DEIXEN L'ESQUENA CARREGANT L'EQUIPATGE!!!........he dit