dissabte, 30 de juliol del 2011

Dia 18. Maletes fetes i cap a Sydney

Despres de llevar-nos hem acabat de fer les maletes (ahir les haviem deixades obertes, per anar-hi encabint les darreres coses) i ara estem preparant el dinar. A les 2 ens venen a buscar i anem cap a l'aeroport direccio ... Sydney! De fet, es un viatge curtet si el comparem amb els que vam fer el darrer cop ja que entre Brisbane i Sydney  no hi ha ni 1000 quilometres (es com anar de Barcelona a Madrid) i el trajecte dura encara no una hora i tres quarts. A les 4.10 sortim de Brisbane i abans de les 6 ja haurem arribat a Sydney. Llavors haurem d'esperar la maleta facturada, agafar un tren que surt de l'aeroport i et deixa al centre de la ciutat i buscar el nostre hotel. Esperem que tinguem prou temps per deixar-hi les coses i anar a fer un volt per Sydney i sopar alguna cosa.

Fins ara hem tingut internet al nostre gust. A partir d'ara, ja no ho sabem. En principi a l'hotel hi ha internet i podrem publicar alguna cosa pero no se si podrem penjar gaires fotos (no sabem com anira la velocitat de pujada ...). A partir de dimecres que ve, pero, tot canviara ja que durant el tour no se si ens podrem connectar gaire sovint. Pero per aixo encara queda. Esperem poder penjar alguna cosa avui al vespre dient que hem arribat be.

See you!

Anònim ha dit...

Bon viatge i que passeu unes bones vacances, Sydney fa pinta de ser una ciutat
molt moderna.A disfrutar.

Salut catalans.

Miqui,Mia,Genís,Gerard

jesús ha dit...

Miqui, a la vostra salut ens hem fotut un litre de cervesa, o pixat de cangur com tu li dius. No pensàvem pas que el pixat de cangur tingués tant bon gust!