Se sent competent científicament i pedagògicament, però admet no tenir formació per enfrontar-se a les noves demandes socials
El 80% de professorat no es veu preparat per gestionar l'aula
La majoria de professors de secundària consideren que disposen d'una bona formació científica de la seva matèria o àrea, es mostren igualment satisfets pel que fa al domini de les competències pedagògico-didàctiques, però admeten, amb el mateix grau de coincidència, que no disposen de les eines per gestionar correctament grups heterogenis d'alumnes, que els falla la capacitat comunicativa, motivadora i de resolució de conflictes
El 80% de professorat no es veu preparat per gestionar l'aula
La majoria de professors de secundària consideren que disposen d'una bona formació científica de la seva matèria o àrea, es mostren igualment satisfets pel que fa al domini de les competències pedagògico-didàctiques, però admeten, amb el mateix grau de coincidència, que no disposen de les eines per gestionar correctament grups heterogenis d'alumnes, que els falla la capacitat comunicativa, motivadora i de resolució de conflictes
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada