dilluns, 5 de novembre del 2007



Les reclamacions de britànics per Rolex perduts a la Costa del Sol superen els rellotges existents




Les reclamacions que les asseguradores de la Gran Bretanya han rebut de turistes que denuncien haver perdut un Rolex a la Costa del Sol supera la xifra de rellotges que aquesta marca de luxe ha distribuït en el mercat. Així consta en una llista del diari The Times de les 25 reclamacions més absurdes plantejades per britànics que van subscriure una assegurança de viatge, i que inclou un bon nombre d'històries que passen a Espanya ja que aquest és el destí turístic preferit dels britànics.




"Segons un assegurador de llarga trajectòria", afirma el diari, "hi ha hagut més rellotges Rolex Oyster, amb un valor que supera les 1.000 lliures esterlines (1.420 euros), denunciats com a perduts a la Costa del Sol espanyola dels que mai han estat fabricats".




Una altra reclamació pintoresca, però més versemblant, la va plantejar un anglès que va assegurar que, a Gibraltar, un mico li va robar la càmera de fotos. L'asseguradora va acceptar indemnitzar-lo per la càmera, però es va negar a tornar-li els diners del viatge.




Un altre anglès que es va marejar en un vaixell a la badia de Biscaia, fins al punt de vomitar per la borda i llançar de passada al mar la seva dentadura postissa, va aconseguir que l'asseguradora l'indemnitzés en concepte d'equipatge perdut.




Pèrdua d'un perruquí




Sense abandonar el mar, a un altre britànic una ràfega de vent marí li va arrencar el perruquí, que va caure a l'aigua junt amb part de la seva autoestima, però almenys va aconseguir el pagament d'una compensació de l'asseguradora pel cost del perruquí.




Així mateix, un britànic que estava de vacances a Espanya va veure com un gos mossegava la seva càmera, que havia deixat penjada d'un banc, i sortia corrent amb ella. El van reemborsar per dany accidental.




No obstant, un altre pare britànic de viatge per Espanya no va aconseguir la comprensió de l'asseguradora quan, enarborant l'assegurança de viatge, va reclamar una indemnització pel disgust i les llàgrimes vessades per la seva filla al veure el tallat de cabells que li havien fet en una perruqueria.