dimecres, 27 de març del 2013

Coll Bregó - Font Torroella - Estanyots del Castell - Sant Cebrià dels Alls - Mas Sàbat

Sortida: Inici camí de Notaries
Arribada: Mateix lloc
Recorregut: 9'86 quilòmetres
Enllaç: http://ca.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=4183560

Deixem el cotxe al principi del Camí de Notaries, al quilòmetre 6'5 de la carretera de la Ganga. Anem cap al Coll Bregó i comencem a pujar al Puig d'Arques. Al cap de pocs metres, trobem a mà esquerra un dipòsit d'aigua i just després surt un corriol a mà dreta. L'agafem i el seguim un quilòmetre. Avui estava tot emboirat i no es veia res. En un punt trobem una bifurcació. Hem d'agafar el de l'esquerra per tornar al camí principal. Si anéssim cap a la dreta, baixaríem cap a Can Mercader. Tornem a la pista principal i tornem a agafar un altre corriol que surt just al davant. És el corriol que porta al Saplà del Mas Sàbat passant per la Font Torroella. Però en algun punt em dec haver despistat (no portava la ruta al GPS perquè fa dies que falla el wikiloc) i he anat cap a la dreta muntanya amunt. Al final, he acabat sortint a la pista del Puig d'Arques, just davant de la senyal dels Estanyots del Castell. He anat cap a Sant Cebrià dels Alls i cap avall passant pel pou del glaç i el saplà del Mas Sàbat. M'he aturat per arribar al mas Sàbat (avui sí que he arribat just a la casa) i he acabat baixant pel camí de Notaries fins el cotxe.

La Font Torroella

El Mas Sàbat. Avui sí que l'he trobat!