diumenge, 3 de març del 2013

Mitja marató de Banyoles

34a mitja marató i el sisè cop que anava a Banyoles. Va ser aquí, l'any 2001, on em vaig estrenar en el món de les mitges maratons i sempre que puc hi vaig. Deixant de banda Granollers, és la mitja que he fet més cops.

A les 8 he quedat amb l'Àngel, que feia la volta a l'estany, per buscar el xip i el dorsal i després hem anat a fer l'esmorzar típic abans d'una mitja marató: tallat i donut. Hem llegit algun diari i després hem anat a canviar-nos al cotxe i a escalfar una mica. A les 9.30 en punt, sortida.

La mitja de Banyoles té uns primers vuit quilòmetres força ràpids. Hi ha tendència a baixar i això s'ha d'aprofitar. Però potser no tant. He sortit ràpid, potser una mica excessiu, i els primers quilòmetres anaven caient sobre els 4'10 el quilòmetre. A partir del 8, just quan es deixa Porqueres i es va cap a Camós, tira cap amunt ben bé uns quatre quilòmetres, sobretot la rampa del quilòmetre 10. A partir d'aquí ja he vist que acabaria patint una mica però un cop ha tornat la baixada m'he posat a ritme de 4'20 i, més o menys, l'he anat mantenint fins al final.

Finalment, un temps d'1h31m41s, la novena millor marca personal i millor marca a Banyoles i acabant en el lloc 94 d'un total de 559. Us deixo la classificació, l'enllaç al wikiloc i algunes fotos que m'ha fet l'Àngel en arribar a meta.