dissabte, 24 de novembre del 2012

Ruta per les Gavarres

Aprofitant el bon dia que feia (amb l'excepció d'un ventet excessiu) i que el wikiloc permeti fer rutes manuals i així descobrir camins, amb la Mireia hem deixat el cotxe a Fonteta i ens hem endinsat a les Gavarres. Hem anat direcció Negallops fins trobar el GR92. Hem seguit el sender fins que hem arribat a la pista que ve de la Font d'en Salomó i de Can Sacot. Llavors hem seguit pujant passant pel pi d'en Gallaret i pels camps de l'Anguila, just sota el Mas Anguila. Finalment, hem arribat a la pista que va de Fonteta a Fitor. En comptes d'anar cap a Santa Coloma, hem reculat per tornar a Fonteta. Hem passat per la Pujada Rossa i, just abans d'arribar a la Creu dels Frares, hem agafat un camí en baixada que surt a la dreta. Aquest camí et deixa als afores de Fonteta i hem hagut de creuar el poble per arribar al cotxe.

En total, gairebé 11 quilòmetres (ens hem estat una estona buscant el camí correcte) en 1h40m. Us deixo l'enllaç del wikiloc i algunes fotografies.

El Pi d'en Gallaret

El Mas Anguila

El revolt de l'estiu, amb el seu corresponent cartell (Ravol de l'estiu)