divendres, 23 de novembre del 2012

Marxa de les Guilles de Fonteta

No és que avui fos el dia de la marxa de les Guilles de Fonteta però, aprofitant el track existent, avui he anat a fer la ruta de l'any 2011.

Deixant el cotxe a Fonteta, he agafat el camí cap a Fitor però passada l'hípica he agafat un camí que surt a l'esquerra i que t'acaba portant, a través de corriols, fins a la pista que baixa d'El Falguerar i, més tard, per altres corriols, fins a la pista que et baixa dels Camps de la Cadena (la pista per on hi pugen els cotxes). Seguint amunt aquesta pista, la ruta seguia per corriols fins tornar-se a endinsar pel bosc per acabar sortint just davant d'El Falguerar. A partir d'aquí, he anat a buscar el camí que puja a Fitor des de Fonteta a l'alçada de la Pujada Rossa direcció el puig Ranvols. Un cop a dalt, tot era baixada fins trobar el GR92 i d'aquí cap a Fonteta seguint les marques blanques i vermelles.

17 quilòmetres ben aprofitats en 1h41m. Us deixo l'enllaç del wikiloc per si algú la vol fer algun dia.