dissabte, 14 de gener del 2006

Manual del bon colpista. I segueix ...

DEFENSA REMITE EL ARTÍCULO A LA FISCALÍA

Un articulista del Avui pide a los militares que "vengan sin sus madres" porque la prostitución está prohibida en Barcelona
El diario propiedad de los grupos Planeta y Godó, controlado en un 20 por ciento por la Generalidad, publicó este jueves un artículo de su columnista habitual Iu Forn titulado "Manual del buen golpista". En él sostenía que "sufrimos una pandemia de militares" y que "como están enfadaditos se dedican a sacar los tanques a la calle". Les daba un consejo: "Recuerden que la ordenanza de civismo de Barcelona prohíbe la práctica de la prostitución en según qué supuestos. Por tanto, mejor que vengan sin sus madres". La Generalidad guarda silencio.


LIBERTAD DIGITAL


Ostres, doncs aquest bloc també va publicar aquest article d'opinió ... també el remetran a la fiscalia? I qui em jutjarà, el senyor que aprèn el català com si aprengués sevillanes?
Això és, a més, una altra mostra de manipulació. El senyor Forn només està insultant les mares d'aquells militars que entrarien a Barcelona en un cop d'estat. Tants militars colpistes hi ha a l'exèrcit? Doncs potser que facin igual que amb el senyor Mena; de potetes al carrer, tot i que estigui a la reserva xupant de la mamella.