dijous, 14 d’abril del 2005

"Estás como un leon"

Frase dita per un metge de la mutua on he anat a fer la revisió per entrar a Iberia (si si, per entrar a iberia cal passar un reconeixent físic ... però crec que en convindria també un de psíquic ...).

Algunes dades biomèdiques:
  • pressió arterial: 12 i 8. La metge ha dit que és perfecte
  • respirant profundament m'han dit que tinc pulmons i cor perfectes (veig que el metge ha estudiat molt, probablement el tarot)
  • m'han fet tancar els ulls i donar tres passos per comprovar que no anava borratxo ... teòricament era per comprovar el meu equilibri
  • m'ha masegat bazo, fetge i estómac (el que no li he dit és que m'estava pixant i que si apretava gaire la panxa no responia dels meus actes)
  • m'han donat tres gots amb un potet més petit cadascun. M'han dit que havia d'omplir-los. Ha estat pitjor que el transvassament de l'ebre o el del xúquer ... Quina sensació més imbècila estar en un lavabo tancat, obrint i tancant potets amb un líquid calent a l'interior

Si hi ha algun/a metge i/o infermer/a a la sala, es demana que faci una valoració general. La comprovaré amb els resultats que m'enviaran a casa i serà material avaluable pel proper exàmen de medicina laboral. :-p