divendres, 5 d’abril del 2013

Ruta per les masies d'Els Metges

Sortida: Can Font de Muntanya
Arribada: Mateix lloc
Recorregut: 13 quilòmetres
Enllaç: http://ca.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=4235553

Deixo el cotxe a Can Font de Muntanya i m'enfilo direcció Can Caçà. Passo primer pel pi de les tres creus i aquí em fa un ruixat. Aniré ben moll tota l'estona! Per fi trobo Cal Regidor (fa unes setmanes no vaig saber trobar el camí d'entrada) i de camí als Metges passo pel Cementiri dels Jueus i Can Garneu. Quan sóc a Can Cabruja, en comptes d'anar cap als Metges segueixo el PR groc com si volgués anar a Can Castelló de Dalt o el coll de Llumeneres però ben aviat agafo un caminet cap a la dreta i em trobo un mas gran espatllat però que en cap mapa surt anomenat (després de preguntar-ho, el mas és Can Oreneta o Ca Nareta). Passo per altres masos com Can Canrà o Can Buscanyà Vell i arribo a la pista principal dels Metges a l'alçada de la Creu Vergèlia. Aquí reculo fins arribar a Can Martí i als Metges i baixo pel camí de missa fins a Can Mascort. Reculo una mica i segueixo el PR groc fins a Can Font de Muntanya.

Cal Regidor

Can Canrà

Can Buscanya Vell

Can Martí

Can Cama (el restaurant dels Metges)

El lledoner de Can Cama

Sant Cebrià de Lledó (els Metges)