dimecres, 17 d’abril del 2013

Mitja marató de la Garrotxa

35a mitja marató i sisena participació a la mitja de la Garrotxa. Enguany coincidia amb la cursa Esports Parra i vaig haver d'escollir. Com que fa temps que em passo més quilòmetres a la muntanya que en planer vaig decidir fer la mitja marató i deixar la velocitat per un altre dia. Però com es van notar els quilòmetres acumulats en el darrer mes!

A Olot sempre hi fa calor i enguany no ha estat cap notícia. Sortida a les 10 amb un sol espetarrant que va arribar a marcar 26 graus quan vaig arribar. Només de sortir ja vaig veure que no aniria lleuger de cames. Els primers quilòmetres tiren cap amunt i em costava mantenir un ritme inferior a 4m30s. Amb el pas dels quilòmetres, les cames no van afluixar però tampoc es van tornar més pesades. El pas pel quilòmetre 10 el vaig fer en gairebé 45 minuts i a partir d'aquí venia la "baixada" però que realment eren tobogans. Al final, 1h33m13s fent la segona part molt més ràpida que la primera i, per tant, acabant amb bon gust.

La propera mitja marató? Potser a Figueres el 12 de maig. Això de fer una mitja marató on treballes i que passi per davant de l'institut no té preu.