divendres, 19 d’abril del 2013

Arribada: Fonteta
Recorregut: 16'82 quilòmetres
Enllaç: http://ca.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=4323194

Com que diumenge passat coincidien moltes curses (mitja marató de la Garrotxa, cursa Esports Parra de Girona o la marxa de les Guilles de Fonteta), avui he anat a fer una d'aquestes, concretament la que em queda al costat de casa, la marxa de les Guilles. En un principi, la idea era fer el recorregut llarg d'uns 20 quilòmetres però al final, quan he arribat al punt més elevat del recorregut, he fet una mica de drecera i m'he estalviat uns tres quilòmetres deixant de passar pel Mas Plaja i Fitor.

La sortida és des de la pista poliesportiva i se surt enfilant-se pel camí de Fitor. Un cop s'arriba a l'hípica, s'agafa el trencant de l'esquerra i se segueix pel corriol que puja fins arribar a la Creu dels Frares. Però abans d'arribar-hi, es gira a l'esquerra i en successives pujades i baixades es van trobant els camins que baixen de la pista principal (la pista d'El Falguerar i la que puja fins als camps de la cadena). La darrera pujada, i ben dreta, et porta fins al dolmen de la Serra d'en Cals, just a dalt de tot. Aquí, la marxa seguia fins els camps de la Cadena, Mas Plaja, Fitor i Can Cals però jo he anat directament fins a Can Cals. A partir d'aquí, s'agafa el camí que et portaria a Sant Pol però ens desviem per veure el pi de Cal Gallaret i pujar al Puig Ses Forques. D'aquí cap a Fonteta tot baixant.