dilluns, 8 de febrer del 2010

XXIV Mitja marató de Granollers

Ahir vaig fer la meva quinzena mitja marató, la quarta de Granollers. I si eliminéssim el temps de l'any anterior, hauria estat el meu rècord personal ... Al final, 1h35m49s, a 4m32s el quilòmetre, 4 minuts més que l'any passat però dos minuts que la mitja de Ripoll de fa tres mesos.

Temps de pas:

k5. 23m
k10. 46m20s
k15. 1h08m42s
k20. 1h31m07s

Encara no han penjat els vídeos de l'arribada però sí algunes fotos. La primera és de la sortida, feta amb un helicòpter que anaves sentint sobre el cap durant tot el recorregut. La segona és entrant a La Garriga, on vaig creuar-me amb els dos primers atletes. La tercera és la corrua de gent, aproximadament al quilòmetre 6. I les tres darreres són de l'arribada, on veureu un noi suat amb una samarreta vermella. Sóc jo!













1 comentari:

Cosinet Marc ha dit...

Collons, nano! Quin temps! Jo aquest diumenge vaig a la de Barcelona... dissabte tinc partit de futbol sala i espero lesionar-me :) El meu objectiu en la meva primera (i, molt probablement, última!) mitja marató és... acabar-la! Fent les pauses necessàries si cal, jeje. Ja t'informaré de com em va anar el ridícul. Ens veiem!