dilluns, 24 d’octubre del 2005

Drets d'imatge?


Us he pujat el diploma de la cursa del carrer nou (abans els diplomes es donaven en mà però la tecnologia ho ha canviat tot) per corroborar la meva participació i tres fotos de l'arribada. En les tres últimes fotos veureu que hi ha unes franges verticals blanques. Aquestes fotos estan penjades a una pàgina web i l'autor de les fotografies diu que posa aquestes franges per evitar-ne l'ús fraudulent i mantenir el dret d'imatge i que l'hagis de comprar. Però clar, jo em pregunto: quins drets d'imatge? A algú dels més de mil participants els hi van dir que a l'arribar et farien fotos? i que les penjarien a la xarxa sense el seu permís? Que jo sàpiga no.

Per tant, defensant el mateix dret d'imatge que el fotògraf, penjo les fotos on surto jo a la meva pàgina web.







Es nota que feia quatre mesos que no corria cap cursa ...