dimecres, 26 de setembre del 2012

Que hi vagi el rei ha fer neteja d'elefants!

El presentador Carlos Sobera, "a punt de morir" després que l'envesteixi un elefant a Tanzània 

El presentador Carlos Sobera ha viscut moments de pànic durant les vacances. El conductor es trobava amb la seva dona a Tanzània i va ser envestit per un elefant, tal com explica ell mateix a través de Twitter. Segons relata, ha estat "a punt de morir".
El presentador es trobava a la reserva de Ngorongoro quan, des de l'hotel, van veure un elefant que estava menjant davant d'ells. "Vaig passar a sis o set metres. Es va sentir agredit i directament em va envestir", recorda. "La gent es va espantar. No sé res d'elefants, però el vaig veure venint amb les orelles obertes i vaig córrer".
Sobera aclareix que l'últim que s'ha de fer és córrer, ja que llavors l'elefant va anar corrents cap a ell. "La meva dona es va tirar a la cuneta, jo només vaig poder córrer", afegeix.
"De sobte, una estravada. Gairebé vaig caure, i això em va salvar. Al parar jo, va parar l'elefant. Vaig veure córrer a molta gent, però jo era a qui seguia l'elefant. Gran ensurt que només he comprès en parlar amb la gent d'aquí", conclou al mateix temps que contesta als tuitaires.