dimarts, 18 d’octubre del 2011

Cursa del Carrer Nou

Que n'és de complicat baixar de 40 minuts en 10 quilòmetres ... Si surts prudent per aprofitar el final no et dóna temps i si surts ràpid al final et falta la punta de velocitat. Aquest cop vam intentar la segona opció i els tres primers quilòmetres els vam fer amb en Carles per sota de 4 minuts. Fins el sis anàvem a quatre pelats però la pujada a la Catedral és molt traidora i el ritme va pujar fins als 4m50s, fet que impedeix en els tres quilòmetres restants intentar baixar de 40 minuts. Al final em van sobrar 14 segons però vaig fer 19 segons menys que l'any passat i he baixat en dos segons la meva millor marca en 10 quilòmetres. No es pot demanar tot. Us deixo l'enllaç del wikiloc.
I suposo que si heu llegit el diari heu vist que la notícia ha estat la pèssima gestió de l'arribada. Jo m'hi vaig estar una mitja hora però l'Àngel s'hi va estar gairebé una hora. Més estona esperant que corrent! Els diaris en parlen i fins i tot hi ha un grup al facebook queixant-se. Avui, la cursa s'ha disculpat a la premsa escrita.