dimarts, 26 de maig del 2009


Realment, jo ja entenc que els espanyols estiguin emprenyats. Perquè això de TVE és una vergonya. Després de l’espectacle de l’altre dia, la majoria dels diaris d’arreu del món se n’han fet ressò. Amb més o menys dimensió, tots n’han acabat parlant i d’una manera gairebé burlesca. Jo ja me’ls imagino: en prime time, tots davant la tele, pendents d’aquells dos minuts convençuts que hi hauria molts més aplaudiments que xiulets. I ja ho veuen. L’himne, el Rei i la xiulada? No, no. Jo els parlo de l’actuació de la Soraya aquesta que va participar al festival d’Eurovisió dissabte passat. Quin festival, de veritat. Mesos i mesos de muntatge i de grans preparatius i Espanya queda en el lloc 24è de 25 participants. Penúltima. Creguin-me, jo que vaig quedar enganxat mirant-ho, va ser francament emocionant. Saber si quedarien últims o no, vull dir. Fins i tot l’esperpèntic Chikiliquatre de l’any passat va quedar més ben situat. Quin tip de riure.