dilluns, 11 de maig del 2009

Cursa popular Ciutat de Girona (o sigui, la cursa de l'Hipercor)

Ahir vaig córrer la primera cursa després de la marató i va tocar-ne una de clàssica, una de les tres curses que es fan a Girona; la de l'Hipercor. Un matí tapadot i grisot, com diria en Tomàs Molina polonès, però amb molta xafogor. Els primers quilòmetres vaig anar amb en Narcís, que volia guanyar un company seu del gimnàs (els grans són pitjors que els petits ...), però pujant cap al campus de Montilivi vaig anar tirant. Les cames em responien però les notava encara carregades de la marató. Per tant, vaig anar fent a ritme de 4'30'', encara que algun quilòmetre va ser més ràpid (diria que algun estava mal marcat ...). Un cop al campus, directe cap a Plaça Catalunya passant per l'Avinguda Montilivi i carrer del Carme. Després, carrer de la Rutlla, Migdia i finalment el Caldes de Montbui, per fer l'entrada triomfal a la plaça Salvador Dalí.

Al final, 40m12s amb una distància de 9'140km, a un ritme de 4'23''. Pel que fa a les classificacions, vaig arribar en el lloc 130 d'un total de 852.

I la setmana que ve, marxa del Puig Rodó a Corça, ben a prop de casa.