dissabte, 9 de maig del 2009

Marató d'Empúries

Com ja sabreu, diumenge passat vaig fer la meva primera incursió en el món de la marató. Ara he passat els temps parcials a la meva llibreta de les curses i us en faré cinc cèntims.

El temps total va ser de 3h46m54s, a un ritme de 5'22'' cada quilòmetre. La primera mitja marató la vaig passar en 1h51m02s mentre que la segona en 1h55m52s. Com és costum, la segona va ser més lenta que la primera. Si mirem ara els parcials de 10 quilòmetres, el primer el vaig fer en 52'58'', el segon en 52'12'' (el més ràpid dels quatre), el tercer en 54'03'' i el darrer en 56 minuts.

Fins al quilòmetre 30 vaig anar més o menys a un ritme que anava entre 5'05 i els 5'20'' però en els darrers dotze, aquest ritme es va anar reduint fins a una mitjana d'uns 5'30'' fins arribar a algun 5'45''. També cal destacar que des del quilòmetre 11 vaig anar tota l'estona amb l'Arcadi Alibés i l'Artur Peguera, periodistes d'esports de TV3, que van fer més amena la meva primera marató.