diumenge, 30 de desembre del 2012

Sant Silvestre de Bordils

Des de fa uns anys, la setmana abans d'acabar l'any hi ha múltiples opcions per fer curses de Sant Silvestre (tot i que oficialment només ho són les que es realitzen el dia 31 de desembre). L'any passat vaig anar a Torroella de Montgrí i enguany a Bordils.
Hi havia dues rutes a escollir; una de 9 quilòmetres i una altre de 5. He optat per la curta per veure com em moc en distàncies curtes. 
A les 11 tocades s'ha donat la sortida i he sortit al màxim. Primer quilòmetre a 3m27s i anava en tercer lloc. Al davant hi havia un atleta que ha marxat ràpidament i amb mi anava un noi que, al quilòmetre 2'5 quan se separaven les dues curses, ha escollit la llarga. Per tant, he quedat en segona posició i he mirat enrera i he vist que el tercer anava més lluny. A partir del quilòmetre 3, doncs, anava mirant més enrera perquè no m'atrapés el tercer que no el rellotge. Tot i això, gran temps amb 17m55s en 4'74 qm, a un ritme de 3m48s. Si haguessin estat 5 quilòmetres exactes, segurament hauria batut el rècord en aquesta distància que tinc a Esports Parra. Malgrat això, sí que he superat la marca en la milla.

Finalment, he preguntat a l'organització si hi havia copes pels corredors de la curta i m'han dit que no. Però, al final, es veu que si i un noi de la Bisbal m'ha acabat portant la copa a casa.