diumenge, 16 de desembre del 2012

Mitja marató de Vic

Aquesta d'avui ha estat la darrera mitja marató de l'any 2012 en què n'he acabat fent un total de 7. És la meva cinquena participació a Vic però en mitges maratons diferents. Fa anys havia fet tres cops una mitja a Vic però es va deixar de fer i des de fa quatre anys, s'ha tornat a organitzar. L'any passat m'hi vaig estrenar i aquest cop hi he tornat.

No és una mitja marató dura però té dues pujadetes que fan trencar el ritme (del quilòmetre 12 al 14 i del 19 al 20). La resta, és força planera i pots anar a ritme.

La sortida és a les pistes d'atletisme del C.A. Vic i els primers quilòmetres es fan pel centre de Vic, volta a la plaça Major inclosa. Llavors ja marxes caps als afores i acabes tornant per l'antiga C-17.

Pel que fa al temps, m'he quedat a onze segons de la meva millor marca personal que la vaig fer a Ripoll fa just un mes, marcant finalment 1h29m19s. Però m'ha sortit força més distància que a Ripoll (gairebé 200 metres més). Malgrat això, estic molt content pel temps fet.

Us deixo l'enllaç de la ruta al wikiloc i quan surtin les classificacions i fotos ja us ho diré.