diumenge, 15 d’abril del 2012

Rècord personal en 10 quilòmetres

Si no era aquest any no sé quan havia de ser. Després de baixar d'1h30m a la mitja marató i de 3h30m a la marató, només em quedava baixar de 40m als 10 quilòmetres. En les dues darreres curses d'aquesta distància m'havia quedat uns 15 segons per sobre i això sempre deixava mal regust de boca tot i ser un gran temps. Avui he decidit sortir a guanyar temps al principi i intentar mantenir la renda aconseguida. Els cinc primers quilòmetres han estat per sota de 4 minuts el quilòmetre i això m'ha permès agafar uns 45 segons d'avantatge. A partir d'aquí, he anat jugant amb això. La recta interminable de la frontissa del Güell se m'ha fet llarga i eterna a un ritme d'uns 4m10s i al final encara he notat que em falta una punta de velocitat que l'hauré d'entrenar. A més, la marató encara ha deixat alguna fatiga a les cames. Al final, m'han acabat sobrant 35 segons per fer millor marca en 39m25s a un ritme d'uns 3m57s. Quan surtin les classificacions i les fotos que ens han fet ho penjaré. Ah, per cert. Avui estrenàvem uns quants la samarreta del nou club: Trankils. Ens ha portat sort perquè ens ha permès fer marques i bon temps a molts: 46m l'Àngel, 47m en Jordi Cardona, 53m en David ... Us deixo l'enllaç del wikiloc. I la setmana que ve, segurament la darrera mitja marató de la temporada, la d'Olot.