divendres, 27 d’octubre del 2006

Em sap greu...


Em sap greu, però jo no podré ser mai candidat a les eleccions per cap partit. No dono la talla. Arribo a aquesta conclusió després de llegir-me aquestes entrevistes tan i tan interessants que l'Avui i La Vanguardia estan fent aquests dies no als presidenciables sinó a les seves dones. La dona de Carod-Rovira, Teresa Comas, confessava l'altre dia que ell li va a comprar roba íntima –a l'estranger, perquè no el reconeguin– i afirmava: «Al llit som molt bons.» La dona de Montilla, Ana Hernández, deia textualment: «Sempre arriba tard perquè té actes. Però quan arriba a casa sempre em desperta, i aprofitem que jo ja he fet el primer son per...» Diumenge, l'Helena Rakosnik deia que Mas, al llit, és «fantàstic, atent i carinyós», i Mayol sosté que Saura «al llit és molt expressiu». No entraré en detalls. Però no podré ser mai presidenciable.


EL PUNT