dissabte, 10 de juny del 2006

un altre cap de setmana poc tranquil ...

Ahir al vespre, sopar "sorpresa" per l'Eloi. Es veu que ja s'ensumava alguna cosa perquè ningú li fotia putu cas durant tot el dia ... jeje. Barbacoa a Caldes a casa d'en Pere i després cap a Cassà, que era festa major. Només en entrar, control d'alcoholemia ... a la una de la nit !!!! Trenca el plastic de la boquilla, posa-la al bufador i a bufar !!! D'acord, ja pot continuar, em diu un mosso. 30 metres més endavant, un altre mosso amb una llanterna tipu dark veider observant el cotxe des de fora i preguntant: que aneu al concert? Si ens hi deixeu arribar sí !!!!!!

Cap a dos quarts de cinc, jo ja marxo perquè entro a l'aeroport a les 8.30. Dues horetes per dormir. Plego a les 12 però a les 15 ja hi torno fins les 17. I després dormir? No ho crec. Al vespre farem un ginesta de salvació nacional i a les 12 sant torne-m'hi a l'aeroport, fins a les 4.30. I demà al matí em penso que em deixaré caure per la plaça constitució de girona a veure als simpàtics Ciutadans de Catalunya. Ja us ho explicaré.