diumenge, 4 de juny del 2006

quin cap de setmana ...

Aquest ha estat un cap de setmana força atrafegat. El meu va començar divendres a les 3 de la tarda. Entrava a l'aeroport. Hi havia el ja tradicional carguero dels ous d'en Gadaffi (veure post anterior). Però a més, havia de baixar un avió que portava un motor per un avió de Ryanair que estava espatllat a la pista de l'aeroport. Aquest no va acabar arribant fins a dos quarts d'onze de la nit. Una hora després, a les 23.30, plegava i marxa cap a casa.

L'endemà, dissabte, hi entrava a les 8.30. Hi vaig estar fins les 12. En sortir, cap a Girona perquè havia de fer un examen de francès (el B1) a les 13.15. Vaig acabar-lo a les 15. Cap a casa a dinar. A les 20.30 havia d'entar un altre cop a l'aeroport però em van trucar dient que hi havia un avió retrassat i que si podia anar-hi a les 18. A les sis ja hi tornava a entrar, en principi fins les 23. Però només en principi. Faltaven dos treballadors pel torn de la nit. Per tant, seguir fins les 4.00 del matí. Quin dia ! I en acabar ... cap a Llagostera perquè era festa major. A les 7.30 arribava a casa. Dues horetes de son i un altre cop llevat perquè a les 11.30 tenia torn novament fins a les 13.30. Casa, dinar i dormir. Berenar i dormir. Sopar, mirar la tele i dormir un altre cop. Sort que demà és el meu dia de festa ...

24 hores d'aeroport des de les 3 de la tarda de divendres fins les 13.30 del diumenge ...