dissabte, 30 de juliol del 2005

Sopar d'estiu de Reactiva

Com ja és tradició, ahir es va celebrar el sopar que posa fi a la temporada a Reactiva Comunicació (Reactive and comunications segons els amos del restaurant). Vam quedar a Girona i ens vam dirigir cap a Palamós. Al meu cotxe hi anàvem en Pere, en Charly i jo. Arribant a la rotonda que posa fi a la variant de Cassà vam haver de parar perquè en Pere s'estava pixant ... Un cop a Palamós, els assistents al sopar (David, Eva, Jordi Vidal, Gemma, Raquel, Charly, Pere, Marc Ramírez i jo) vam aconseguir trobar el restaurant. Allà vam fer el que es fa en aquests sopars: "camarero camarero, una de nueces, una de que? nueces gonna change my love for you", cançons tradicionals i fins i tot cançons en francès perquè a l'altra sala hi havia una família francesa amb una filla que feia cara de ... de ... parlar molt bé el francès.

Després del sopar, visita a Platja d'aro (Guirilandia II, després de Lloret), fi de festa al Malibú i a les 5 del matí en Charly i jo vam deixar-ho estar i vam tirar cap a casa. A les 8.30 entrava a l'aeroport ...

PD. No, aquest any no hi ha hagut aparicions d'espècies d'altres latituds a la costa brava ...


"Whijjjjjjjjjjjjjjjjky !!!!!"

Xarrupa que vessa

Marc et moi

Llengua fora

1 comentari:

Anònim ha dit...

Eiiii Jesus.
Avui és 2 de gener del 2009 i una amiga ha decobert que estic en una fotografia amb la llengua a fora !!!! ja està bé!!!ambla creibilitat que tenia....i ara res de res!!!!!


bon any a tothom!!!

gemma