dissabte, 9 de juliol del 2005

Mítica cançó de fa força temps

Coses que passen

Una tia calentona
vaig trobar enmig del camí
s'estava fregant la xona
amb un brotet de romaní

Vaig dir-li :"què feu mestressa?
Gairebé m'heu dat un sust!"
i em contesta:"no feu fressa
que em comença a venir el gust!"

Atent vaig seguir la broma,
esperant el resultat,
i veient que feia estona
i que a mi se'm feia tard

Em vaig treure la cigala
i vaig dir-li dolçament:
"Agafa aquesta bengala
i no tinguis tan torment".

Va mirar-la amb alegria
com aquell que veu visions
i amb un gest de simpatia
em va tocar pixa i collons.

Es va treure les mamelles
es va posar de panxa amunt,
tancant les dues parpelles
com si es tractés d'un difunt.

Mentre li descordo una lliga
ella s'entreté amb el dit,
després li passo la mà per la figa
i al mateix temps li mamo un pit.

I amb un sospir de calenta
que a mi em va fer extremir,
va dir-me amb la veu ardenta:
"apa boig, fica això aquí!"

Jo que em trec l'americana,
pantalons i calçotets avall.
i complint tal com Déu mana
li entro ben dins del tall.

I amb la fava arremangada,
vermella de tan trempar,
li vaig fotre una cardada
que els àngels s'hi van cagar.

I després sense galvana
vaig seguir el meu camí,
posant-me a l'americana
un brotet de romaní.

Tancat per defunció