dilluns, 2 d’abril del 2007



Carod ha passat pel 'Canvi radical'
Passa-ho!
Iu Forn


Iaquí comença una nova edició del programa de moda a la televisió: Canvi radical. Canvi radical està dirigit exclusivament a aquelles persones que realment necessiten un canvi d'imatge que transformi la seva vida. Perquè Canvi radical és la felicitat a la punta del bisturí. I saludem ja el nostre concursant d'avui. Ell mateix es presenta:
-Hola, em dic Josep-Lluís i sóc de Cambrils. Estic fart de la meva imatge de radical i que m'hagin convertit en un pim-pam-pum. No vull passar a la història com l'Arzalluz 2, aquell amb qui tothom s'atreveix. Sobretot perquè jo no sóc així. Vull tenir una imatge d'assenyat com la que tenia Saura al tripartit 1.
-Molt bé Josep-Lluís, doncs els nostres cirurgians treballaran per aconseguir aquest canvi. Et farem una liposucció dels clàssics rampells, després procedirem a un augment de seny en plena crisi provocada per l'operació calçot i acabarem amb una rinoplàstia interna criticant l'efervescència calçotera d'en Vendrell... I ja veuràs quins resultats.
Efectivament, distingit públic. Una setmana després que el concursant hagi passat per les mans dels senyors Canvi radical, la felicitat a la punta del bisturí, el resultats semblen impossibles. I si no, escoltin...
-Hola, torno a ser en Josep-Lluís. I, ¿oi que estic desconegut? En una altra circumstància jo hauria sortit a cremar el dimoni i a rebentar-ho tot, però gràcies a la feina de Canvi radical ara sóc un altre. Ara sóc un vicepresident que fa costat al president del meu govern. És allò que se'n diu cultura de coalició, una cosa que els d'Iniciativa saben interpretar tan bé que ni s'immuten quan els foten fora del Govern un conseller només perquè els toca per quota. I ara jo puc dir que també en tinc. I, la veritat, tenint en compte el pa que hi (em) donen al meu partit, no pot ni imaginar-se com n'estic, de content, amb el meu nou cos polític. A veure quan em dura... o deixen que em duri.