dimarts, 19 d’octubre del 2004

Portada El Punt 18-10-04

Cursa Carrer Nou


Ja la tinc aquí !!!!!!!, la foto. No tardareu gaire en trobar-me, tot i que vaig vestit amb la típica samarreta d'atleta amateur: de tirants, blanca i amb algun toc negre i blau. Si encara no m'heu trobat, estic a la part central tirant cap a la dreta. Estic mirant cap al cantó contrari d'on es trobava el fotògraf ja que allà estaven els càmeres de televisió. I si us fixeu encara més, just sobre el meu cap apareix el cap d'en David.

I us preguntareu, qui va guanyar dels dos? Doncs li vaig treure 10 minuts ... I per acreditar-ho, només cal que mireu la classificació general i oficial de la cursa. Apareixo en el lloc 490, amb un temps oficial de 48 minuts i 14 segons però que no vol dir que sigui el resultat real. El temps el començaven a comptar quan van llençar el coet però obviament només és real pels primers. Els altres engeguem el cronòmetre quan passem per sota la línia de sortida. El temps real és de 47 minuts i 50 segons.

4 comentaris:

Anònim ha dit...

Saps q??? La opertura de la teva boca hem fa pensar en un peix quan el treus de l'aigua i s'ofega al no poder assimilar l'O2 atmosferic per les branquies........jejejje
On sta Angel???? qui coi es David???
Els nois "monos" no fan curses a Girona???? jejejjeje
Xq ens poses una foto d quan stas tot seuqet, vullc fotos d nois suats!!!!! jejeejjjeeeeeeeee,


Firmat:
La Greciosa

jesús ha dit...

mmm, ja t'explicaré un dia qui és la greciosa ...

i fotos de mi suat?, tranki, ja les penjaré jo mateix. Penjo fotos de quan vaig gat, no crec que sigui pitjor que anar suat després de correr una mica ...

jesús ha dit...

a vere, l'angel ja no corre. I en david es el meu altre germà, el gran. I que si no corren tios bons? Jo et faria la pregunta al revés, perquè no hi corren ties bones? Doncs ja tens la resposta.

jesús ha dit...

ostres, ara que m'he mirat la foto amb més atenció, si que no hi ha cap pavo que valgui la pena ... l'únic soc jo, que ja és dir ... :--p